marți, 6 decembrie 2011

De ce iubesc Romania

De ceva timp, mai exact de vreo 2 saptamani, ‘’se poarta ‘’ la TV  ‘’De ce iubesc Romania’’. Fel si fel de oameni , din tara dar mai ales de peste hotare, apar in cabina protv, intr-un miniclip de 60 secunde si spun pe scurt de ce isi iubesc ei tara.
Si eu  iubesc Romania. Nu m-am inscris pe site-ul Protv-ului  sa-mi arat patriotismul, insa scriu aici, la mine pe blog, ceea ce simt.
Desi pare un sablon, iubesc Romania pentru ca acolo m-am nascut, am copilarit, am invatat, m-am format ca om, m-am indragostit, am petrecut cei mai frumosi ani.
Pentru mine Romania inseamna ‘’acasa’’.Traiesc, simt, gandesc, vorbesc, iubesc si visez romaneste.
Iubesc Romania pentru ca sunt departe si imi lipseste.
Iubesc Romania pentru ca acolo sunt oamenii care tin la mine si ma iubesc .
Iubesc mancarea romaneasca. Ador petrecerile, iernile si sarbatorile romanesti.
Iubesc Romania pentru ca acolo imi incarc bateriilein fiecare an.
E Romania mea si o iubesc asa cum e

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu